våran tid tillsammans är över nu, det är bara att insé det även om det gör jävligt ont.

Just nu är jag lite sådär smått irriterad.
Dom två lååånga och fina inläggen som jag skrev igår publicerades inte. Det har ju vart problem med något jag inte vet vad det är. Men ett problem iallafall, inget inlägg på någons blogg hade tydligen publicerats? helveteiensäck.
Har gjort det som stod att man skulle göra för att dom skulle komma upp på bloggen. Men nej, det gjorde dom inte fastän jag gjorde det.


Hej förresten.

Dagen har vart helt awesome/great/super/toppen/underbar!
Vädret har varit lite för bra faktiskt, sommarvärme.♥
Grymt chill skoldag. Har för det mesta suttit ute i solen. Även gått ute och plockat kvistar på NO:n.
EFter skolan var jag med Lovisa. Vi hoppade studsmatta, var och lirade lite fotboll, hade vattenkrig, låg mitt på fotbollsplanen på tha gräääs, satt uppe på fotbollsmålet och njöt, käkade god mat, hoppade ännu mer studsmatta, skrattade, pratade och hade riktigt roligt.
Perfekt dag med en grymt bra b-rud!
Klockan sju så hade Lollo fotbollsträning. Jag och Lilli var och "kollade" på den. ha-ha, ett tag satt vi där som värsta spanarna. Fast såg ingenting för att solen var ivägen. Så då kastade vi lite stenar på träd (normalt ohja) och sparkade lite boll. Jonkade (skriver man så?) även. Slog mitt rekord. Klarade 20 stycken. ;-)
Själv var jag lite överlyckligt, höhö.


Tumblr_lkxu1esis31qjp2pdo1_400_large
weheartit.
Kan inte använda laptopen där jag har alla bilder just nu. Virusskyddet på den är helt knas och vill inte riskera att den dör som den gjorde sist.


puss

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg!

kika gärna in och ställ en fråga i min frågestund,

den avslutas imorgon då jag svarar på frågorna i en videoblogg! :)

Kram



direktlänk -----> http://linnhahne.myshowroom.se/fragestund/#comment

2011-05-10 @ 11:37:59
URL: http://linnhahne.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0