And you think you know everything

Slänger snabbt ihop ett litet "sanningar som några av er kanske inte visste om mig" -inlägg.

  • När jag var ett år så ramlade jag på min näsa. (knas jag vet) Och från det tills jag var fyra år så blödde jag näsblod varje natt. Sen for vi in till sjukhuset när jag höll på att förblöda och blödde flera timmar, inte bokstavligt, och då brände dom i näsan och efter det har jag bara blödit då och då.
  • Påtal om näsblod, en gång så kastade Sippan en badboll i mitt face och då började blodet forsa. Känslig näsa, ha-ha
  • Ibland när jag inte har något att göra så brukar jag hitta på egna kortspel och spela kort med mig själv.
  • I skolan så lyssnar jag nästan aldrig om någon säger Stina. Det började med att Katti kallade mig Larsson, och för ca 1 år sen (om inte mer) så kom Linkan på att jag skulle heta Lakko, så liksom, finns nästan ingen av mina närmsta som kallar mig Stina. Lakko eller Larsson heter jag!
  • Jag vill verkligen göra om mitt rum.
  • Skräckfimer är bland det bästa som finns.


    Tumblr_ltpdy160qc1qcmiu9o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0