Dag 1 - Fakta om mig

Jag heter Stina, som dom flesta säkert redan listat ut.
Föddes den andra Mars och året var 1997, smått onödig fakta.
Vem är jag då? Vet inte hur alla andra tycker att jag är. Men dom flesta brukar beskriva mig som spontan, ärlig, hjälpsam, nyfiken, pedant/noggrann, random (ha-ha), pratglad, givmild, charmig, påhittig, envis osv.
Mitt humör kan gå från superglad till förbannad på tre röda. När mitt blodsocker sjunkit så klagar jag på allt och alla och humöret hamnar lätt på botten. En kaka hjälper alltid! ;-)
Kan inte kalla mig själv för blyg.
Att dansa står mig varmt om hjärtat. Det är en grej som jag verkligen älskar! Röra sig i takt till musiken, hur underbart?!
Mina vänner, min familj och min pojkvännis är människor som är gode bra.♥
Jag ställer upp om någon behöver mig, prata om något eller bara behöver någon att gråta hos, doesn't matter what lixom.
Kommer inte på vad mer jag kan berätta, hoppas att det räckte för att ni som är relativt nya läsare ska få en bild av hur jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0