enjoy life

Hej!
Har varit i Boden på ungdomsfullmäktige hela dagen.
Lunch på Bodensia, gottiii. Roligt med paneldebatt, och en viss människa vid namn Lukas nämner helt random att jag tappade ner mobilen i ån påtal om nerskräpning vid sjöar. Ha-ha, kuligt värre! "Man kan ju lätt tappa saker från broar, min kompis tappade en gång sin mobil från en bro" Lixom, hörde det till ämnet? ;)
Han som höll i själva debatten typ "jahaa, om man går över en bro så vet man att det finns vatten under.."
Fint minne det där iallafall (förutom att jag blev av med telefonen) Ringde Lollo och sa att hon skulle ta med cyklop för att vi skulle dyka i surån.
Iallafall, nu ska jag plugga lite So, har redovisning imorgon, pusss
Tumblr_lsynrgnyuz1qk4kfuo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0