I do it for you.

Hej,
Ni anar inte vilken lycka som uppstod igår när jag såg att det snöade, äntligen!! Allas facebook statusar var likadana, ha-ha!
Idag när jag kollade ut låg den kvar också, ett stort plus på det.
Härligt när det knarrar sådär under fötterna när man går.
Måndagar går alltid skitfort, Ansa bjöd mig och Kemi på mat idag på HK:n, supergott!
Hela min kväll kommer bestå av en massa plugg. Spanska, Matte, No, hk och lite engelska. Hoppas jag inte glömt något.
När jag kom hem idag så tog jag fram mjölk, o'boy, en kopp, en skål, grädde och en minisked. Sedan satte jag igång och vispade grädden. Det tog ca fyrtio minuter, i slutet så stod jag och slog med den där jäkla miniskeden för att jag tappade tålamodet helt och hållet. Tillslut fick jag iallafall min varma o'boy med grädde, det var faktiskt värt vispningen! ;)
roligt liv jag har ibland när jag sätter mig med morgonfrillan, morgonfacet och fake-leendet framför kameran. Ni får skratta, det gör jag, så jag dör sjutton gånger!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0