I don't care when people says that nobody is perfect. Cause everyone is.

Hej!
Sitter här med gårdagens smink och sovfrillan. Känner mig lagomt fräsch.
Duschen är otroligt lockande just nu.
Lite sådär kul att det luktar rök i hela huset sen jag försökte göra en brasa! Riktigt sticker i näsan.
Kom hem från konfan vid ett.
Haft en kul helg med massa 97:or från hela Boden! Var askalas att lära känna nya ansikten också.
Ha-ha, än har jag inte ens sagt ett ord till alla. Vi var ca 85 stycken och då var det några som inte kunde komma.
Längtar redan till lägret i Juni, blir säkert helt super!!
Vad har vi gjort då? -Lekt en massa lekar indelade i fyra olika grupper. Namnlekar, gått tipsrunda, någon "kramlek", haft "kvällsbus" osv osv mest för att försöka lära känns några nya, fått biblar, lärt oss lite om gud, varit på aftonbön (det var himla mysigt), tagit emot nattvarden, vart på gudstjänst och sovit litegrann.
Jag, Malin, Lollo, Felicia och Ida låg uppe och pratade till ungefär kvart i tre. Halv nio på morgonen blev vi väckta av att ledarna stod med varsin stekpanna/kastrull och bankade någon metallgrej mot dom, ungefär.
Gissa om man blev rädd, kan då tala om att jag vaknade med ett ryck.
förresten, min header måste nog vara världens fulaste! Fixade ihop den på ca 2 minuter.
Enbart för att jag tyckte att min förra var för mycket sommar. Ska snarast ge mig ut på en fotorunda i November frosten och sen göra en ny, kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0