inlägg från igår som tydligen inte publicerades

Hej!

Sitter och snackar med Johannes på skype. Spelnörden nummer 1.                                                                    Men söt är han iallafall!                                                                                                                                 Hade bad på morgonen med klassen idag, så ni kan ju gissa hur jag gick runt resten av dagen. Trasselhår och osminkad, ha-ha.                                                                                                                                          Efter skolan så gick jag hem till Ansa, kuligt.                                                                                                      Imoron far jag och några brudar från klassen iväg till Boden, vi är med i ungdomsfullmöktige och ska på något möte, träffa folk från andra skolor och sånt. Så missar alla lektioner, känns skönt.                                                           Vi kommer käka lunch på Bodensia, låter bra!                                                                                                  Men nu ska jag duscha, pusss

August-04-2011-03-18-00-27_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0