It's easy to believe someone when they tell you exactly what you want to hear

Tumblr_luf6qxnzux1r1fowso1_1280_large
åh, gulligt!!
Som ni förmodligen märkt så har jag börjar dom senaste inläggen med en bild. Oftast weheartit, bildbrist.
Kärlek till kladdissmet förresten, gudomligt gott!
Jag är en rätt random person om någon undrade, många brukar säga det.
Då jag helt plötsligt (hur ofta som helst) slänger ur mig konstiga meningar om random saker bara sådär.
Men faktiskt, det är rätt kuligt att vara random.
puss hejdå, fint tidsinställt inlägg. Hade inte mycket att göra så jag gjorde några tidsinställda.
Problemet är väl för det mesta att jag inte vet vad jag ska skriva. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0