Man lär sig av sina misstag som man aldrig kommer göra om.

Tumblr_lu0kr61bnb1qc2u00o1_500_large
Hej!
Idag var jag och massa andra på stadshuset och hade möte och förberedelser inför nästa Onsdags paneldebatt.
Vi åt på Bodensia, jag, Lollo, Malin och Felicia firade för att vi hittade en blå sten med en stor kokosgrej, vi satt och skrattade åt en hel del grejor och slutade före två. Så dagen har vart mer än okej faktiskt!
När vi kom hem så drog jag ut och fotade med Vanessa och Emelie kom.
Vi satte oss inne hos W framför brasan och pratad om allt möjligt, mys!
Nu är jag med Emelie, vi har varit upp på Ica och köpt B&J. Har spenderat kvällen framför massa skräckfilmstrailers, chatroulette, musik, weheartit bilder osv.
Om ett tag ska jag följa henne en bit hem, skriver förmodligen senare, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0