Jag vill ha dig som jag hade dig förut

Hej!
Idag på skolan har jag ägnat mig åt att låna Saras pengar för att köpa massa kakor och annat gott från elevfiket.
Ny stamkund!!
Imorgon far jag och några fina brönjisar från åttan iväg till Boden på ungdomsfullmäktige, ska blandannat ha paneldebatt osv.
Har inte hänt speciellt mycket sen jag kom hem från skolan. Nu sitter jag och chattar med några kuliga på fejjan.
Tur det finns några sociala för annars hade jag ruttnat bort.
profilbild på facebook som lär bytas ut när som helst.
Just nu laddar jag nästan bara upp webbkamera bilder som ni kanske märker, känns som att jag har bildbrist x129921.. ha-ha, ska ta itu med det problemet någondag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0