första advent

Hej!
Lollo sov somsagt hos mig från igår till idag. Eller vänta, rättaresagt i förrgår till igår. Klockan är över tolv (?!)
Hur som haver så vaknade vi vid tolv och käkat en riktig jäkla frulle. Under den tiden konstaterade vi att man får nervskador när ens fader nyser precis som Johan Glans sa, och att Marcus hellner ser ut som ett ko arsle när han kommer på sina skidor. Det sista var helt random, jag menar, det är min fars fantasi som for iväg åt fel håll.
I Fredags så vispade vi (läs jag) ihop en kladdis smet, poppade popcorn, dansade lite, såg idol, trixade med kort, såg film osv, kuligt!
Idag, menar igår, Lördag, så var min family, jag + farmor och farfar, faster och kusin på Baan thai och åt.
Förresten, Söndag idag, vilket betyder första advent!! Bara snön och några minusgrader som fattas...
Pallrar mig iväg på gudstjänst imorgon, helt ok det också.
just precis exakt nu för någon sekund sedan.
Avlider av lycka. Då vill ni förstås veta varför. Jo såhär är det... Pinsamt värre, sanningens ögonblick.
Jag har under denna kväll funnit min lycka, kärleken i mitt liv.  Hittade en blogg som jag föll direkt för. Kollade videoinlägg efter videoinlägg, läste text efter text. Ojoj, ska fortsätta kolla på massa videoinlägg nu.
Delar med mig till er någondag.  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0