You had a lot of crooks tryna steal your heart


ha-ha, ursäkta min look men för det första så ville mitt ansikte absolut inte vara med idag och för det andra så köpte jag världens mysigaste kofta igår och huvan (är det så man säger?) åker inte av.
Rubrik i repris för att min fantasi står på noll.

Har ont på en himla massa ställen right now, växtvärk i fötterna, alltså, fötterna?! Dom tänker väl för helskotta inte växa mer! Har även huvudvärk, ont i nacken, mensvärk och ont i näsan. Himla trevligt, tror även jag börjar få lite öronvärk i högra örat.
Hoppas bara att jag inte blir sjuk, finns inte tid för det nu.
Råkade just tappa ett halvt uppätet päron på golvet, coolt att allt splaschade så det ligger päron lite här och var!
Ska räkna mattetal efter mattetal nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0