You had a lot of crooks tryna steal your heart

Försov mig till kvart i sju imorse, härligt när vi börjar tjugo över åtta.
Hann iallafall sticka iväg kvart över så kom precis när lektionen började. Med det menar jag inte att det är ovanligt att jag kommer precis i sista sekunden, snarare helt vanligt lixom. Btw så ringer min klocka sju, men jag kliver alltid upp vid halv åtta. (intressant fakta.se)
Hej förresten!
11-11-11 idag, en vanlig Fredag och allt kändes helt som det brukar kännas. Bra, antar jag.
Har hängt en hel del tvätt efter skolan, coolt ellerhur?! Nu lyssnar jag på massa grymma covers, helst otroligt hur bra vissa är!
Senare far pappa iväg och hämtar hem maxmat, perfekt.

Förlåt för ingen bloggning igår. Efter skolan så var jag med min fina vän Vanessus, vi räknade några mattetal och pratade om en hel del saker.
Efter middan så kom Johannes, och Linus men han stannade inte länge.
Skitmysigt hade vi medans vi snackade skype med Lollo och PB.  PB spelade fin gitarrmusik och Lovisa tröck ner pianotangenterna. Johannes är min mysis.♥ ha-ha.
Kan tala om att jag är förälskad i Doris i Hitta Nemo!

bild 1 - två mongon, älskar dig snyggis!
bild 2 - Hårslingan på vänster sida blev utsatt för tre droppar vatten. Har grymt lockigt hår egentligen.
bild 3 - fail tapeten! 


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Sv; haha jag veeet, typ askalas! :D<3

2011-11-11 @ 21:11:09
URL: http://vanessalennestal.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Sv; haha jag veeet, typ askalas! :D<3

2011-11-11 @ 21:11:55
URL: http://vanessalennestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0