Can you let me try?

hej!

Jäklar så skönt det var med sovmorgon idag.
Fredag igen, känns som att det var bara någon dag sen jag skrev att det var Fredag.
SKönt med helg iallafall! Ser fram emot helgen. Och höstlovet som närmar sig, pang så är det väl här.
Tiden bara rusar iväg, snart är det jul också.
Ikväll så har jag och Lovisa planer på vad vi ska göra.
Vi tänker testa våra bakkunskaper till en lite hemlig grej för en viss person. Han läser inte bloggen, men ändå lixom, ska inte försäga mig!
Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Men imorgonkväll sticker jag iväg till Erik på filmkväll med några härliga människor, roligtroligt!!
Måste fräscha upp mig lite snart också, haha, gissa om jag lökade ihjäl på gympan och hade glömt handduk..
Tomatoface och svettlukt.
Någon annan som har det problemet? Att när ni tar ut er så blir ansiktet knallrött, jobbigt ohja.
Skriver mer senare, pusss
kan inte snön komma snart?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0