Fredag

godmorgon,
Nu är det Fredag igen, härligthärligt! Vaknade upp med ett smile på läpparna. (kollade mig inte i spegeln direkt men jag tror det) förutom lite halsont så känns allt super.
Vi slutar tidigt idag och jag promenixar förmodligen hem och fortsätter detta städandet och rensandet.
Imorgon får vi nämligen middagsgäster och det blir surströmming för fulla muggar! Fast jag skippar nog helst den biten, jag och dom andra ungdomarna in tha house + Sippan käkar något annat.
Det är självaste Soutukorvas som kommer hit och partajar imorgonkväll, låter kanonbra i mina öron!
Men nu måste jag kila iväg till skolan, puss.

omg, ännu en till såndär bild från i förrförrgår.. (?)
Bestämde mig just för att fara ut och fota någondag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0