rrrrubrik

Hej påer!

Tar fram matteboken imorgon istället.
I brist på något att göra och i trötthet så sitter jag och gör en ritning på hur jag vill ha det i mitt nuvarande stökiga, fula och dammiga rum.
Måste verkligen städa och fixa därinne.
Ska snarast göra något åt mitt hår för det ser inte ok ut. Har också upptäckt att jag fått fler färgpigment/prickar på armarna, jäkla fult. Klöste just bort en och förblödde lite.
Klaga mer lixom, ska nog sova snart, saknat min säng, puss och godnatt!


fint att dom två första bilderna har olika storlekar. Det där har jag haft för mig mest hela eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: johanna

Veckans blogg är nu utsedd. Gå in och kolla om det blev du? ;)

Annars startar en ny tävling nu som du kan anmäla dig till där du också kan få en länk bland alla mina läsare! Good luck!

2011-10-11 @ 07:54:03
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0