Sånnadär sanningar...

  • Jag älskar att ligga och tänka mitt i natten.
  • När jag är ensammen hemma så springer jag runt i huset och leker superstar, yä!
  • Jag vill bli sådär riktigt jäkla kär i någon, nästan så att det gör ont. Tror aldrig att jag upplevt den känslan.
  • Mina vänner är världens finaste ♥
  • Tycker att det är jättekul att lära känna nya personer och se hur dom är.
  • Julafton är lätt mysigast på hela året.
  • Jag vill göra något åt mitt hår, det är dött, tråkigt, slitet och allmänt fult. Grejen är den att jag inte vågar typ klippa kort/sidecut osv.
  • Kommer aldrig att kunna sluta dansa!
  • Många frågar så ja, jag är fortfarande förälskad i Justin Bieber.
  • Jag äter inte fort, om någon hade trott det.
  • Älskar skräckfilmer, men kollar gärna bort i dom asläskiga scenerna..
  • Jag är laaaat.
  • Jag är en besserwisser jaoo. Tål inte att ha fel, haha lite töntigt!!
  • Mina kvällsrutiner får absolut inte brytas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0