Sometimes it lasts in love, But sometimes it hurts instead

Hej! Skrev just värsta långa inlägget men när jag tröck på publicera så försvann allt bara. fml

Tåget vart försenat, skulle kommit till Boden redan sju på morgonen, men vid nio var vi framme.
Gjorde inte oss någonting eftersom att vi fick sovmorgon.
Mina ögonlock har stängts (?) ett antal gånger idag. Blev inte mycket sömn därborta, men det var defenitivt värt det.
Har inte så mycket mer att säga än att resan varit helt super och att jag älskar dom där människorna!!
Ni är bäst ♥♥
Ska nog ta en tredje pn alldeles strax, sen hade jag tänkt slå upp matteboken och räkna några tal.
Bilder från Linkping laddar jag upp imorgon om jag hinner. pusss


Tumblr_lqycj2dohb1qbn2eio1_500_large
Lila hår är så fruktansvärt häftigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0