let it rain over me

Hej! Får börja med att bocka och buga (fast det är samma sak va?) för statistiken igår, den höjdes ganska rejält.

Idag efter en ovanligt inte-så-seg-Tisdag så gick jag hem till Katti med Emma och även Bella efter att vi köpt kladdis + grädde.
Grädden vispades och vi käkade nästan upp hela frödinges superkladdiga kladdkaka.
Efter det kände jag hur hjärnan ville stänga av och ögonen inte orkade vara öppna så jag la mig på en madrass och slumrade lite till och från med Bellis!
Har just räknat några tal ur matteboken, det går framåt i snigelfart.
Ska nog fortsätta med det nu och senare bänka mig framför teven, puss!


förresten, vänta inte på mina bildbomber hela tiden. Som ni märker så är jag en rättså seg människa. ;)
Kan hända att Linköpingbilderna kommer först om någon vecka, och bilderna från Grekland ännu senare eftersom att därifrån är det betydligt fler bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0