made of

hej!

Sov över hos Katti, vi såg skräckis och bara myste igårnatt.
Vaknade vid halv tolv today.
Så nu hade jag tänkt fräscha upp mig liten med en dusch och sen bär det förmodligen iväg mot Kattis kanin för dom ska hämta hem honom idag, kul!


bildbrist x1000
JUSSTE, JÄKLAR VAD GLÖMSK JAG ÄR!! GREKLANDSBILDBOMBEN ÄR INTE ENS HALVFÄRDIG ÄNNU!!
Får väl sätta mig någon vinterkväll och ladda upp alla bilderna och bara drömma mig bort ifrån kylan ett par timmar, låter bra.
Ska även ladda upp bilderna från Linköping någondag.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

Hejsan!

Jag skulle uppskatta om ni ville rösta på mig för att bli jeansmodell, gilla bara torp köpcentrum o leta sedan upp bilden på mig (Sofia Nilsson) på länken och rösta :D

http://www.facebook.com/torpkopcentrum?sk=app_208195102528120&app_data=dlt

2011-10-16 @ 19:14:31
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0