Sändag

hej!

Helgen har vart superkul men även lite småseg.
Våran uppvisning sitter nu och börjar faktiskt bli riktigt bra!
Vi har finslipat massa grejor och gått in på små detaljer. Så nu ska allt funka.
Kan säga att jag längtar ihjäl mig till Torsdag kväll, då vi sätter oss på tåget.
Iallafall, kom för ett tag sen hem ifrån den första kondaträffen/gudtjänsten. Kommer bli riktigt kul på alla läger och sånt! Roligt att träffa massa nya människor också.
Taggar skola imorgon med en B&J och massa roliga klipp på youtube. Känns ju... bra. Alltså, att kliva upp tidigt.
Fast Måndagar är ju riktigt sköna dagar då vi har HK, Idrott och NO.
Men nu ska jag vandra till TV:n och glo på något program ett tag, ha det bra, puss!


Gud vad jag älskar dansgruppen, ni är jäkligt bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0