It's my fault and I know it

hej tråkbloggen
Jag kom just att tänka på att jag skriver om världens mest ointressanta saker!
Mina dagar typ. Men när jag skapade bloggen så gjorde jag det enbart för att skriva en "dagbok" som mina friends också kunde ta del av.
Ibland tittar jag tillbaka i arkivet och läser gamla inlägg och kommer ihåg saker som jag för längesen glömt.
Ska försöka komma på grejor att skriva som inte bara rör mig och vad jag gör liksom. Men kan inte sitta och pressa fram ord, som jag gjorde där ett tag då varje inlägg tog minst en timme att skriva..!
Nu tar jag fram matteboken och ger den en till chans. Förstår ingenting.
puss!
1158104-10-1319145294429_large
fin grabb detdär♥
Det är solnedgång ute och klockan är fyra.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0