Standing strong

Tjenare!
Är rätt ratslös (fastän jag har tusen grejor jag borde göra istället för detta) så tänkte att jag kunde uppdatera bloggisen.
Sitter och läser blogg efter blogg och kollar på videoinlägg efter videoinlägg.
Har faktiskt varit en superbra dag idag! Hela morgonens 130 minuters SO pass bestod av filmtittande, vi såg "Så som i himlen" Efter det rullade dagen bara på.
Alla tjejer i våran klass (förutom Kemi och Emelie, hihi) har vandrat runt i fiskbensflätor/inbakad fläta today, i 8b så är det ganska inne just nu. ;)
Ni får vara beredd på att jag kanske bombarderar er med inlägg idag också, men nu ska jag snacka lite med einstein och sen plugga, pusss
Är absolut inte depp för att jag böjer ner tha head, utan försökte fota den fina flätan som Katrin gjorde. Ser lite skabbigt ut i webkameran men skiiitsamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0