Pretty Little Liars

hejsan!

Idag efter skolan så for jag och Kemi hem till henne.
Först tog vi ett varsitt oboýglas (vet inte vart man sätter den där konstiga grejen)
Då gick någonting snett när Stina skulle svälja och skratta samtidigt så hon ramlade ner på golvet och typ dog.
HAHA, fråga mig inte vad som hände!
Sen slog vi på ett avsnitt av "Pretty little liars" och blev direkt fast i det och såg ett till.
Är hemma nu och har ätit, ska snart kolla på ett till avsnitt.
Kanske publicerar jag ett sannings inlägg lite senare. Noll inspiration lixom.
Då är det helt ok att härma tiotusen andra, sanningar om mig alltså. pusss!


Emelie i Oskars snyggjacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0