We love you

Hej!
Idag på skolan har det varit lite blandade käsnlor, ha-ha. Både skratt och gråt.
För det första så disikerade grishjärta, grislungor och såntdär, inte alls lika äckligt som jag trodde att det skulle vara!
Våran klass, alltså 8b (♥♥) vann den där nutidsfråge-grejen bland alla åttor i hela Norbotten, fan så bra vi är!!
Så det blev fika, fotografering och sånt.

Nu till den lite sorgliga delen. Tommy, den absolut bästa läraren som någonsin funnits, ska förmodligen sluta jobba på våran skola. Fram till jul kommer han att vara på Brönja på Fredagar, endast Fredagar lixom!? Alla andra dagarna i veckan kommer han spendera på Björknäs..
Så alla vi åttor bildade en skitstor kör och sjöng för honom (eftersom att han bara är våran lärare, inga andra årskurser), avskedssång typ. Även fast han inte slutar helt.
Sen när många tackade honom för domhär åren så brast det för några stycken.
Det gick inte att hålla inne (HAHA nu låter det som att vi är värsta fjollorna) men Tommy har varit där sen i sexan.
Och naturresor utan honom?! Kan inte ens tänka tanken.
Ni ska bara veta vilka konstiga skämt han drar och skumma prov han gör. När vi gör proven så välsignar han oss genom att läsa bibeln, spelar gitarr eller pratar om fisk eller något liknande, jaja, ska sluta tråka ut er.
Men när vi stod där och sjöng "Tommy, one so true, I love you." Så rann det tårar nerför kinderna!

Skitlångt inlägg, nu ska jag käka, puss
bäst!
ignorera att jag såg asledsen ut, men stod och log i ungefär ett år i rad så tillslut var jag tvungen att ta en paus.
Kärlek till mini finfina klass iallafall.

Kommentarer
Postat av: stina

och jag fick inte ta farväl :'(

2011-10-28 @ 18:23:32
URL: http://stiinakemi.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Vi är inte alls dom enda, niorna har också honom! Fast vi älskar honom mest <3

2011-10-29 @ 17:46:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0