You just don't care

hej!
Idag på HK:n så serverade Kemi en kyckling/nudel/grönsaks wok till mig, supergott.
Hon briljerade verkligen i köket!
No redovisningen hade kunnat gå en aning bättre. Inte den bästa jag gjort direkt.
Just nu sitter jag och skrattar halvt ihjäl mig åt några härliga pojkar som går lös i facebook chatten, haha, jag dör tre gånger hela tiden!!
Dom har helt klart gjort min dag.
Iallafall, efter middagen så sätter jag mig med näsan i matteboken och räknar en massa tal.
Vi har diagnos imorgon och förstår jag något? Nej.
Kanske hinner skriva ett till litet inlägg senare, puss!
MUMS

Kommentarer
Postat av: sara

Stina bästa redovisningen var brödrosten! :)

2011-10-25 @ 16:39:38
URL: http://photobloggn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0