You'll never win that race.

hej snyggingar!

Min kväll har varit riktigt lugn. Kan säga att min B&J satt bra i magen.
Är inte ett dugg trött så funderar på hur jag ska kunna somna. Största problemet just nu.
Sätter upp massa ljus och gör den dagliga meditationen. Såklart.
Sen måste jag försöka brottas med garderoben några minuter i hopp om att hitta något att ha på mig imorgon!
Ingen aning om vad jag kan tänkas hitta på imorgon efter skolan.
Förhoppningsvis så finns det någon som vill hitta på något och det säger jag inte nej det.
Tänker inte sitta och räkna får på en stol i köket hela dagen, det är ju något man gör på natten lixom.
Så om någon vill ut på äventyr/springa runt på stan/prata allvar/leka, så smsa, ring eller något direkt!


Tumblr_ls0ynl4y0m1qkfgxvo1_500_large

skippar meditationen för sådant har jag aldrig gjort förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0