Dag 1 - tio sanningar om mig

  • Jag hade inte kunnat leva utan musik!
  • Mitt "lyckotal" har varit 9 så länge jag kan minnas
  • Man kan tro att jag är en väldigt känslokall person som skiter i allt. Men det är jag verkligen inte, har jättelätt till tårar och sådant, men tycker att det är jättejobbigt att visa det för andra, har ett hårt skal som man kanske brukar säga..
  • När jag får lågt blodsocker så är jag långt ifrån rolig att ha i sin närhet. Mitt humör sjunker till botten.
  • Jag älskar att få kommentarer om min personlighet, då blir jag superglad inombords.
  • Jag hade velat göra så mycket för alla som har det svårt! Tillexempel dom fattiga i afrika och på andra platser, hjälpa dom. Men ensam kan jag, med ett stort tyvärr, inte göra särskilt mycket.
  • Jag hade inte för allt i världen bytt ut dom som står mig närmast
  • Min mobil är världens sämsta.
  • Min inställning till saker brukar inte alltid vara den bästa, haha
  • Just nu sitter jag på ett flyg påväg till Kreta med världens bästaste vän och hennes family!!



gammal bild, men kan säga att jag just nu har ett tiotal knottbett på benen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0