Dag 10 - vad är kärlek?

Jag föreställer mig kärlek som lycka. Som något riktigt vackert.
Kärlek kan vara det man lever för. Men jag vet inte riktigt..
Bara man själv kan bestämma hur man tycker att kärlek är. Det kan också vara tvärtom, något olyckligt.
ett brustet hjärta tillexempel.
Att förlora någon man en gång älskade mer än sitt eget liv kan vara den svåraste perioden någonsin.
Jag själv har aldrig upplevt det, den känslan har jag aldrig fått vara med om, så jag vet inte hur det är.
Förmodligen gör det fruktansvärt ont. En smärta som bara tiden kan läka.
Det är svårt att förklara med ord, det går inte.
Man kan inte tvinga fram kärlek. Den finns bara där. Något som gör människor hela.

Jag vet faktiskt inte hur jag ska förklara ordet kärlek, det får helt enkelt räcka sådär.



Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ha en bra dag! :)

2011-09-13 @ 07:46:20
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0