Hos Lollo!

hej!

Mitt morgoninlägg stämmer inte så bra in någe mer.
Blev lite ändrade planer och just nu sitter jag här hos Lovisa. Pluggandet får jag ta imorgon!
NO provet bortgjort, skönt. Kändes som att det gick bra också. Nu väntar bara engelska läxan till Torsdag och svenska arbetet som ska lämnas in.
Är nästan klar med båda grejerna.
omgnejbajssatankannågonbarakillme?! Har helt och håller glömt bort att Greklandsdagboken måste lämnas in.
Shit, lite sen eller vad..?
Bildbomben måste jag också få klar. Stressen bara växer, suveränt!
Jaja, får plugga gärnet imorgon. Nu ska vi laga lite mat, kockar, ohja!
Efter det rör vi förmodligen ihop kladdissmet och slappar framför en film. pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0