I wonder if he ever thinks about me

hej!

Känns som en tung stress-sten/klump har släppt från magen efter dagen. (coolt rim)
Iallafall så är 2 prov och en läxa som bestod av tre delar bortgjorda!
Nu väntar bara NO provet på Tisdag.
Imorgon är det Bröjajoggen, får se hur det går. Konditionen på topp, right? Tvärtom!
Skitlängesen jag tränade. Men har ingen som helst lust när vädret är helt ruttet.
Hade tänkt slå på teven nu. Inte bokstavligt talat för er som är bokstavliga.
Ska se om det är något kul program, annars börjar jag förmodligen att städa rummet.
Minns ni när jag skrev för typ.. 5 dagar sen (?) att jag skulle påbörja städning av rummet?
Det hände lixom aldrig. Skulle gissa på att det ser likadant ut om en vecka också. ;)


sådär trallar jag omkring såhär på kvällskvisten. Med ögonen halvt i kors och tungen halvt utsträckt/uträckt, vad heter det?

kysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0