I wonder what the person I'm going to marry is doing right now.

Hej!

Om några minuter pyser jag iväg till skolan.
Gårkvällen bestod av snack på skype, cykeltur, tv tittande och NO plugg.
Idag after school hade jag tänkt fortsätta pluggandet och bli klar med svenskan!
När jag vaknade så var jag bombsäker på att det var Onsdag idag. Knas, för det är det ju inte.
Måste fixa det sista nu som, hörs när jag kommer hem. Adios!


Boy-couple-coupling-girl-hug-iljbi-favim.com-39459_large
just nu kommer bloggen i tredje hand, så den är förmodligen den tråkigaste bloggen ever, i världshistorien.
Men när jag har tid så ska jag försöka piffa upp den lite och ta mig mer tid till inläggen + bilder osånt!
Håll ut, måste hitta inspiration,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0