jglzbao

Hej! rubrikbrist som ni kanske ser, he-he

Imorgon far vi iväg till storforsen med husvagnen för ännu en husvagnsträff.
Skönt. Men ärligt, hur kul är det att umgås med alla 40+are en hel helg?
Fast vemvet, förra gången blev det ju väldigt kul ändå.
Känner mig sådär lagomt fräsch just nu. Ska göra något tidsinställt och sedan hoppa i duschen.
Inte bokstavligt hoppa, för sist jag gjorde det så ramlade jag och slog halvt ihjäl mig, klämde också fingret i duschkabindörrarna.
Sen hade jag tänkt lägga mig och läsa den engelska boken jag lånade på skolan, fortsättningen på en bokserie som jag blivit lite förälskad i, dom är superbra!


från förra husvagnsträffen på Seskarö!


Kommentarer
Postat av: stina

hej, just nu har jag en veckansblogg-tävling som är igång på min blogg! skulle vara jättekul om du ville vara med :-) kram!

2011-09-16 @ 22:22:24
URL: http://stiinakemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0