saknar redan kreta

Hej!

Vi landade med planet här i Luleå klockan 9.40. Härligt? Nej inte ett dugg.
Trist land dethär.
Resan har iallafall vart helt jäkla underbar!!
Lite färg har jag fått också.
Berättar mycket mer senare och laddar såklart upp bilder. Har tagit drygt 1100 bilder, så det blir en riktig bildbomb senare.
Hotellet var helt klart över förväntningarna.
Alla grekerna var supergulliga och jag kan bara säga en sak, jag älskar den där ön.♥
Jag och Vanessus har ju planerat en hel del, flytta till Grekland är våran dröm just nu.
Har pratat en hel del engelska under denna veckan. Ibland märkte jag att jag tillochmed tänkte på engelska, ha-ha.
Men nu ska jag ta en dusch och sen fixa mig lite för vi ska nämligen till Waldorfs och käka ikväll.
Förmodligen kommer jag att somna tidigt och sova som en stock när vi kommer hem.
Sov lixom ingenting inatt. Slumrade till då och då i flyget och i bussen till flygplatsen, men känner mig inte direkt utvilad.
Så idag blir det inga bilder, orkar verkligen inte.


google bild.
fytusan vad vackert det var i soluppgången från planet!


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0