Hello pretty ladies!

Hej! Kan meddela att jag saknar Ryan, Ross och Markus grymt mycket. Därav rubriken, orkar inte förklara nu men kan göra det någongång.

Kan inte beskriva hur gott jag sov inatt. Nu är jag verkligen ordentligt utvilad!
Idag har det varit en riktig slappardag, Vanessa kom förbi med sin kamera så jag kunde få alla hennes bilder från Grekland, och hon promenerade hem med mitt minneskort.
Blir någe sjukt svårt att välja ut vilka bilder jag ska ladda upp här på bloggen, hinner inte idag. (en vanlig replik när det gäller bildbomber ellerhur?)
Har just duschat och ska dra på mig kläder och cykla upp till Lollo! Kul att träffa henne och höra vad hon har haft för sig i veckan.


6 bilder från underbara kreta, och jag lovar, hundratals fler kommer!


pusss

Kommentarer
Postat av: vanessa

haha, vi var ju bra ?! :D nä, men ingen tr nog det seriöst!

2011-09-11 @ 21:00:26
URL: http://chockodile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0