Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer.

Hej!

Somnade alldeles för sent igårnatt med igentäppt näsa. Vaknade hur tidigt som helst imorse med ännu mer nästäppa (haha gud vad fult det låter!) Lyckades hålla mig vid liv hela natten iallafall.
Utan att ta ett enda andetag genom näsan, trodde att det innebar döden.
Känner mig väldigt hängig med sprängande huvudvärk och halsont. Ingenting känns speciellt lockande att göra just nu. Möjligtvis att krypa ner under en mysig filt och kolla på någon bra film med lite godsaker att smaska på.
Men så blir det inte, ska snart käka middag och sen tror jag att jag och Ansa far iväg till badet.
Vi ska blandannat testa om våran "burktelefon" på NO:n funkar i vattnet.
Eftersom att vi båda är lite halvförkylda så blir det väl som vanligt när vi två är på badet tillsammans. Ligger och pratar om allt mellan himmel och jord i olika pooler. Avslappnande, ohja!
Känns som att detta kommer bli en stressig vecka med allt skolarbete.
Ska äta nu, ha det bra, puss!


arkivbild

Kommentarer
Postat av: stina

Svar: haha ja, skitgod ju! :-D

2011-09-19 @ 18:54:20
URL: http://stiinakemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0