talk to the hand

Hej!

No way att statistiken jag just kollade på kan vara min statistik?! Tvärvändning uppåt.
Helt galet bra!
Ska duscha nu, som ni kanske märkt så skjuter jag upp saker jag ska göra rätt länge.
Sen plugga lite NO framför teven, om jag lyckas få det att funka, troligtvis inte. Fastnar förmodligen i något program.
Känner mig faktiskt inte alls stressad inför provet på Tisdag.
Imorgon ska jag möta min värsta fear (förutom hissar och trånga toaletter), och det är jag däremot skitnervös för. Tandläkaren, usch och fy och blä.
Någon som gräver i min mun, mysigt. Jovisst..
Jaja, får försöka överleva. Men hörrni, nu borde jag duscha så att jag hinner med att läsa lite NO, puss snyggingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0