Och jag kan inte sova och får inte benen att stå still

hej!

Har vart en superkul helg.
Gårkvällen spenderade vi framför två filmer, först "The boy in the striped pyjamas" och sedan "Insidious"
Rekommenderar dom båda. Insidious var verkligen den bästa och läskigaste skräckisen jag någonsin sett!
Vi var skiträdda alla fyra under hela filmen, ett stort plus var att den inte var sådär seg i början som vissa filmer är.
Den började lixom direkt! Grymt jäkla läskig.
Efter att vi sett dom så låg vi och pratade om allt möjligt hela natten. Från lärare och gamla minnen till att få något ryck när man sover och springa upp i panik och tro att man missat skolan!
Somnade vid halv sex kanske och klev upp tolv, just nu känner jag mig som en gurka och ser ut som en död fisk.
Ska käka nu och sen slå på en film och bara ta det lugnt.
Duschen väntar också, ska även börja städa rummet senare ikväll (läs om en vecka).
puss


haha, rätt long time ago in Julias spegel. bre sverige förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0