Can you paint with all the colours of the wind?

Hej

Kvällen har jag spenderat med fyra stycken mycket lustiga människor!
Gunnarsbybarnet Tim är ju i Sävast över helgen så jag, han, Emelie, Linus och Oskar var hos Linkii ett tag nu på kvällen, sen for vi ut och cyklade runt här och där.
OMGOMG, himlen var helt jäkla stjärnklar, mysigt ohja.
Jättekul kväll iallafall, tog lite kort med mobilkameran (kvalla) dom laddas upp imorgon eller någon annan dag, orkar inte börja föra över dom nu.
Imorgon kommer jag vara nästan hela dagen ute i våran dansloge och dansa med Down North.♥
Låter super! Träning inför Linlöping nästa helg, för er som inte visste så är det kapplek, en tävling, som SM.
Längtar hur mycket som helst!
Men nu ska jag sova, puss.


Abisko, saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0