you're my hero

Hej!

Sitter och kollar idol samtidigt som jag jobbar lite matte och skriver dikter till svenskan.
Detta får bli ett snabbinlägg, då menar jag inte sådana inlägg som innehåller ca två rader text.
Att skapa (haha, vad poetisk jag låter, typ) ett blogginlägg tar för mig omkring 1 timme, ibland upp till två.
Sjukt jag vet! Oftast för att jag noga tänker ut vad jag ska skriva, inte skriva osv..
Mina kompisar som ibland är med mig när jag ska skriva ett inlägg, eller kommentera någons bild eller status, blogginlägg m.m vet att jag är världens segaste människa på den saken. ;)
Samma sak när det gäller att äta, kliva upp på morgonen och en hel del annat.
Har kommit på att det kanske är därför alla mina inlägg är superseriösa, alltså inte för att jag är seg på att kliva upp på morgonen, utan för att jag läser igenom texten minst 27 gånger innan jag publicerar den så att allt förhoppningsvis är rättstavat och orden passar in. Slut med sånt, nu ska jag skriva direkt från hjärtat (säger ju att jag är inne i poesins värld, tack vare svenskaläraren)
Slutsnackat, roligt när man inte har någon att prata med, typ i duschen. Då låtsat jag att jag är med i en talkshow och leker Barack Obama skulle jag gissa.
Ha en bra kväll, pussen!


dog just, kan inte ta fler bilder i webkameran, har inte kunnat det på länge men tänkte berätta nu att det är föratt jag har alldeles för många sånnadär ↑ bilder. Egopixx, ska rensa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0