bloggen står still

Hej fina ni!
Som ni märker så är inte min blogglust på topp just nu av lite olika anledningar.
Min statistik går inte att se, menyn hoppar och far åt alla håll utan att jag vet varför och stilmallen har på något sätt ändrats helt bara för att jävlas med mig ännu lite till så nu hittar jag ingenting. Ärligt, kul ens? haha :)
Men då vet ni några orsaker till varför allt går på tomgång. Den här veckan kommer att vara hektisk och jag har fullt upp med massa planer.
Idag har jag hunnit med både skola, tandläkaren, konfaträff och en snabbträning på Step in!
Tänkte berätta lite om vad jag hade för mig i helgen också men det får bli om några dagar.
Gårdagen spenderade jag iallafall med Emelie, Oskar, Ludvig och Ansa hemma hos Oskar. Vid middagstid så drog jag och Grahnis till mig, käkade och for sedan till Steppis och mötte upp Lollo för ett träningspass.

Nu ska jag packa inför resan imorgon. Det är nämligen så att jag och min fina klass sätter oss på tåget upp till Kiruna för att tävla i Teknikåttan. Semifinal!! Håll tummarna för oss.
Kommer hem på Tordagskvällen, så vad jag egentligen ville säga i detta inlägget var att ni kan kika in här igen på Fredag då uppdatering kommer igång och blogglusten förhoppningsvis är tillbaka, pussar till er

Kommentarer
Postat av: Jessica

fin blogg

2012-04-17 @ 23:53:38
URL: http://jessicasvardagsliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0