It's not the end

Efter förra nattens sömnproblem så är jag nästan orolig för att sova nu. Värken i munnen väckte mig och inte ens alvedonerna hjälpte tillslut. Från klockan fyra så sov jag inte speciellt bra.
Idag så har jag hunnit med rätt mycket.
Började dagen med att fara in till Luleå med mamma, vi lunchade på Exotic och sen knallade vi runt i några affärer på jakt efter födelsedagspresenter.
For till kusinen som fyllde 13 idag, grattis än en gång till dig Linus!! Hann både fika och äta gott där.
Vid halv sju så åkte vi hemåt för att sedan direkt kila över till grannarna eftersom att Hanniz också fyllde 13 today, grattisgrattis! Blev en liten hockeykväll där, trevlans.
Efter matchen så har jag och pappsen glott tv, och nu är det godnatt för min del, hoppas på några timmars sömn inatt iallafall. Och att jag inte väcks allt för många gånger.
Förmodligen så blir det tandläkarn redan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback