När det gör ont att se tillbaka och du är rädd för att se framåt, titta bredvid dig och din bästa vän finns där

Påsklov är ju för underbart. Ett fetingplus för vädret!!
Började lovet hur bra som helst! En dag på stan igår med fina Emelie, firade några småsaker blandannat.
Sen på kvällen så gick vi ut, mötte Vanessa och Sara och var ute med dom ett tag.
Jag och Vanessus följde Grahnis och Gunnari hem och vandrade sen tillbaka till oss.
Stod ute och snackade ett bra tag tills vi bestämde oss för att gå in till henne och fortsätta samtalen där!
Så kvällen och natten bestod av massa babbel och en hel del skratt. Gick hem idag vid lunch och nu gör jag inte mycket alls. Vill ut i finvädret, förmodligen så hittar jag och Grahnis på något senare! pusss

One more thing: Mitt förra inlägg kan missuppfattas toltaly. Jag har inte photoshop och jag redigerar alltid mina bilder i picnik om jag får för mig att redigera något! Så det var inte det som jag drev om för jag tycker picnik är en enkel och superbra hemsida!!
Det var när jag skrev massa kamerapladder som jag i själva verket menade.
Såhär är det, jag är inte något fotoproffs överhuvudtaget.  Och hade jag skrivit seriöst, vilket objektiv, ISO osv jag använde mig av så hade det blivit en massa liv om att jag inte kan fota, fattar ingenting av sånt liksom.
Och jag vet att många tycker att det är såååå dåligt att fota med autoläget vilket jag nästan alltid gör så det var därför jag skrev det. Bara för att folk skulle få störa sig lite på det.
Ha-ha, I don't really care. Perfekt fotoväder ute så jag kanske tar mig ut en snabbis och tar några kort med autoinställningarna så kan det ju trilla in några nya bilder också!


knasboll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0