klagisss

Just nu är jag så vansinnigt förbannad på allting och har minst 29375 saker som jag hade kunnat klaga på men jag tänker bara ta upp några av dom endast för att jag inte har någonting annat att skriva.
En punktlig lista får det bli bara för nöjes.

  • För det första så var gårdagen den sämsta dagen på länge och jag gjorde absolut ingenting för att jag mådde piss bokstavligt talat.
  • Hela min mun har varit bortdomnad sen i Söndags. Mina tänder fucking flyttar och vrider på sig tack vare två nya tänder som har tänkt komma upp nu?! Hela min högra kind är svullen, trasig och infekterad för att ena tanden har bestämt sig för att växa rakt in i kinden. Jag kan inte sova på nätterna pga smärtan och vaknar tiotals gånger, lever på alvedon. Kan inte äta ordentligt heller och får tugga på vänster sida.
  • Tandläkare är läskiga så helst vill jag inte gå dit. Har en tid på Tisdag om det inte blir mer akut och värre infektion.
  • Mitt face bombas av finnar/saker/crap just nu och jag vet inte riktigt varför.
  • Min mage är ut och in och upp och ner vänd.
  • Jag måste städa med det är för mycket kaos och då skjuter jag upp allt tills det blir ännu mer kaos.
  • Mitt huvud lider av sprängande värk.
  • Vädret är inte härligt.
  • Jag oroar mig för att jag inte kommer kunna sova på hela veckan tills på Tisdag för att mina tänder och min mun gör skitont
Några bra saker då, alltid finns det nånting

  • Det är loooov!
  • Mina problem är töntiga :) Men det är smärta ju, haha
  • Allt går över tillslut, förhoppningsvis iallafall
  • Livsglädjen är på något sätt ändå på topp idag vilket den verkligen inte var igår.
  • Tandäkaren kan säkert fixa det där på Tidsag så får försöka att stå ut med att det gör ont en vecka till.
Ha en fin eftermiddag, återkommer, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0