lesson in life

Hej!
Den här helgen har vart riktigt bra.
I Fredags var det Ku-kväll så jag spenderade kvällen på församlingsgården med massa fina. Tårtbakning, andakt, fika, skratt och annat trevligt. Himla mysigt!
Igår så var det en väldigt slapp dag för min del. Vid sju så drog jag iväg till Lollo. Lukas kom dit och gjorde oss sällskap. Film, prat och en cykeltur bestod kvällen av. Jag sov hos Lollz också.
När jag kom hem idag så satte jag mig och såg en skräckis, helt själv?!
Haha, lite småläskigt ;-)
Efter en god middag som bestod av palt så for jag in till step in men Lovisa för att träningspass.
Det gick förvånadsvärt lätt! Nu blev jag mer motiverad till att träna när jag märker att det ger resultat.
Något som gör mig ännu lite gladare just nu är att min hk/no grupp har sovmorgon fram till lunch imorgon. Och lunchen är tio i tolv om jag minns rätt, skönt var ordet.
Nu ska jag duscha, pusss

3943975_460s_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0