Utkast: April 29, 2012

Tjenare!
Usel uppdatering, ska försöka komma igång igen men har tappat lusten konstigt nog.
Under veckan som gått så har jag hunnit med en hel del. Orkar inte rabbla upp allting nu.
I Fredags så fyllde Sara tretton och det var lite kalas för släkt och vänner, sedan spenderade jag kvällen hos Lollo med Katti. Vi spelade sällskapsspel, skrattade åt massa saker och såntdär mys.
Jag och Katti cyklade hemåt vid halv tolv, tog oss en bastu hemma hos henne och därefter så bestämde vi oss för att käka lite thaimat, alltid lika gott med nattkäk!
Igårkväll var jag med massa fina brudar, glassfika hos Elin, cykeltur ner till älven och annat skoj.
Nu ska jag snart käka lunch och sen far vi iväg till Luleå för att fira farmor som fyller år!

update; som ni märker så skrev jag detta imorse men tydligen så publicerades det ine.
Just nu är jag iallafall med Lollo som ska sova här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0