Kärlek är som du och jag

Har sprungit runt inne i stan idag efter skolan.
Först med Lollo och Yanal. Satt i Bibblan och sånt, Yanal skulle iväg efter ett tag.
Vi träffade Oskar, Linus och Benjamin. Lollo var tvungen att gå iväg till bussen och dra hem. Jag stannade i stan och var med Oskar i två timmar. Hann träffa en massa roligt folk!
Stod och snackade med Koivisto ute och jag höll helt seriöst på att frysa händerna av mig. Jävlart säkert att jag blev torr om dom. Onödigfakta.se :)
Vi missade våran buss och satt i Opalen hur länge som helst och bara snackade, skrattade åt fula saker, flummiga planer, minnen osvosv och hade allmänt trevlans!
Tillslut så hann vi med bussen efter ett rejält springpass, ha-ha, kutade genom stan och till busshållsplatsen, kondisen kunde jag än en gång konstatera är sämst och benen orkade inte riktigt men vi sprang ändå.
Haft en jättebra Tisdag, imorgon blir det Kåbban hela dagen! Låter kanonbra.

två kassa mobilbilder från Kåbdalis förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0