tre stycken bilder



Ingen som helst aning om vad jag ska skriva just nu.
Så jag satte mig och redigerade några bilder. Älska picnik ♥♥<3♥<33 Ha-ha, nejmen faktiskt så är det alltid på den hemsidan som jag redigerar mina bilder, bra sida enligt mig som inte direkt är något proffs och har photoshop och sånnadär coolare program.
Bilderna är då fotade med min Nikon D3100, autoläge, men manuellt fokus nivet. Bokeh tagning på två av dom.
Objektiv 18-55 mm, ingen blixt.. ISO vet jag inte. Självutlösare? Nej skulle inte tro det.
Ja, jag driver som fan och för någon som inte förstod det så var jag väldigt oseriös.
Fråga mig inte vart jag ville komma med detta inlägget för det vet jag inte ens själv.
Kul att redigera några gamla bilder på julgransljus, en bro i Storforsen och en rutten växt från i höstas iallafall, pussar snyggingar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0