frågis

Haha, fråga mig inte varför jag gör sånnahär 3 gånger i veckan. Inget att blogga om just nu känner jag.

Personligt:

1. Ditt namn? - Stina Larsson
2. Ålder? - 15 år
3. Längd? - 161 cm för två veckor sedan iallafall
4. Vikt? - kring 45 kg
5. Smeknamn? - Lakko
6. Skola? - Brönja!
7. Vad gör du på fritiden? - Är med kompisar, pratar, skrattar, äter, bajsar, smsar, datoriserar och massa annat
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - ganska kort, blondt hår, smal näsa
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - mina händer just nu, haha
10. Vad är du mest nöjd med? - mina armar, ögonen
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - skrattig, envis, omtänksam, flummig
12. Vad vill du jobba som äldre? - polis
13. Hårfärg? - blooond
14. Ögonfärg? - grön,grå,blå
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - 
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - jadå, man ska vara nöjd. Men dom flesta har väl dagar då man tycker att man ser förjävlig ut
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - varierar stort från dag till dag!
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - kan strunta i allt om jag har lust
19. Någon vana? - snurra fingret i mitt hår
20. Lyckotal? - 9

Specielltvänner/folk:

21. Vad heter din bästa vän? - Har hur många superbraiga vänner som helst och alla är verkligen bäst på sitt eget lilla vis!! Men Vanessa är min bästaste vän
22. Hur många nära vänner har du? - kanske.. drygt 8 stycken
23. Anser du dig själv vara "känd" i din skola? - haha, våran skola är så liten så dom flesta vet nog iallafall vem jag är!
24. Vet många personer i området där du bor vem du är? - Det tror jag 
25. Hör man ditt namn på skolan? - jodå, nog brukar jag höra mitt namn

26. När var du senast med någon kompis? - Idag
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nejnej
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Vanessa
29. Vem sov senast hos dig? - Lollo kanske, jag minns faktiskt inte, eller så var det Grahnis

Romantik:


30. Vill du ha ett förhållande? - ja och nej
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Det sprollar, beror ju på om jag gillar en som är äldre eller en yngre
32. Är du kär? - kär har jag slutat vara, men tycker om en sådär extra mycket gör jag verkligen
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - jag vet inte längre
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - vetinte, ibland känner jag mig fullt redo men ibland känns det bara som att jag vill liksom leva utan att "satsa" på såntdär än
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Så långt som det känns bra
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - nejdå
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Ja
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Nej, men hade jag vart kär i någon på skolan så antagligen
39. I din klass? - Nej, enbart för att jag inte gillar någon på detdär viset


Från kram:

40. Har du kramat motsatta könet? - Jooodå
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - att jag har
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - Ja!
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - ja
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - ja
45. Har du pussat den du tycker om? - Ja
46. Har du pussat någon inför folk? - Ja
47. Kysst någon inför folk? - Japps
48. Hånglat inför folk? - jajjemen
49. Vem var ditt första hångel? - Danne trorjag
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - 2
51. Vem är ditt bästa hångel? - jämför inte
52. Och vem är ditt sämsta? - Det tänker jag absolut inte skriva här, beror ju helt på vad man själv tycker om. Och ärligt talat så tycker jag inte att man kan vara dålig på att hångla, man gör ju det man själv gillar och det man själv tycker känns bra :)
53. Ditt snyggaste hångel? - jaaadu, vet faktiskt inte
54. Skäms du över att hångla inför folk? - Nej
55. Haft sex med någon på offentlig plats? - Nej!
56. Haft annat sex än slidsamlag? - Ja
57. Haft analsex? - Nej
58. Hur gammal tycker du att man ska vara första gången? - När man känner sig redo och vet säkert att man vill
59. Blivit dumpad efter sex? - nä
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Jå
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? - kram och puss ju


Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? - Klaustrofobi, men det blir bättre och bättre nu! Happyyyface

63. Har du någon allergi? - nääe, kanske mjölk. Vet faktiskt inte

64. Vad tänker du på innan du somnar? - En himla massa grejer

65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - Helt olika

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!

66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Båda beroende på vem det är som säger det
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Galen kväll med tjejorna!
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Pojkvännis blir ofta som en bästavän, men min bästavän kommer nog först.
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - Flera gånger per dag, haha :)

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. Vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. Hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. Runkar du regelbundet? -

Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - Det senare alternativet
75. Vänskap eller förhållande? - vänskap
76. Snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - Oftast om någon har en superfin personlighet så blir den människan automatiskt fin/snygg/söt i mina ögon!
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - Underkläder 
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 9, mitt lyckotal är nio så varför inte

Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? - för en dag
81. Isåfall vem då? - ingenaning
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - kissa, runkaaa, be någon sparka mig i skrevet för att känna hur ont det tar, försöka kastrera mig själv, jamen nivet, allt som går att göra med snorren bara för att vi tjejer inte har någon sådan! Och jag hade shoppat också, tänk er alla bruds att gå in på affärn till herravdelningen, rätt häftigt ändå. Och testa massa killkläder, wiiiho 
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 20.000 kr? - lätt för 20 000
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - Nog hade jag kunnat, men usch
85. Kunna sova ute på vintern? - ja, mysimysi typ i värsta snökojan

86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - nej, sverige är bra
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Så dåligt har jag aldrig mått men det känns som att där går det över styr.

Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - Nej
89. Vad klär du dig i oftast? - jeans, linnen, mjukisar, hoodies
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - näe
91. Klär du dig dyrt? - Nej

92. Vad kör du på: Fashioncorestilen, Fjortisstilen, Bratstilen, Modestilen, Vanligt eller något annat? - vanligt, nejmen jag vet inte

Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? - nej
94. Haft sex? - nä
95. Fått en kram av en helt okänd? - nä
96. Ringt någon? - nej
97. Blivit uppringd? - Ja
98. Funnit kärleken? - nej
99. Kollat på google? - Jadå

SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog detta? - inte så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0