Det gör ont men jag ler ändå

Helgen som passerat har verkligen varit toppenbra!!
Härliga timmar i backen, skratt, mat, lek, mys, sol, grillning osvosv. Får inte heller glömma att nämna att vi även fick med oss lite skador här och där.
Förövrigt så bodde vi i en rätt stor lägenhet med 5 sovrum, 5 toaletter (1 till varje sovrum), typ 7 balkonger, kök + vardagsrum, på ett äldreboende dessutom! Haha, när vi kom dit i Lördags så trodde vi att vi kommit till fel plats, ingen hade nog förväntat sig att checka in på äldreboende redan nu. ;)
Hur som helst så var det ett perfekt ställe att bo på! Förutom att det låg i Jörn öde från allt annat med typ 1 affär som hade öppet tre timmar varannan dag, annars perfekt.
Nu håller jag på att somna så hade tänkt lägga mig alldeles strax, bilder kommer att dyka upp, puss

Inte den nyaste, oj så sliten jag såg ut att vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0